Born 121212 - babylife.blogg.se

3 Juni : 5 månaders vaccin avklarad!

Publicerad 2013-06-04 00:14:00 i Allmänt (Всё подряд)

Med lättnad i hjärtat kan jag nu berätta att allting gick bra idag  när min sötnos fick sin vaccin. Han grät när han precis fick sprutor, men slutade ganska snabbt, med hjälp av amning och efter en kort stund var han på bra humör igen. Till skillnad från när han fick sin 3 månaders vaccin, gick resten av dagen väldigt bra och jag behövde inte ge alvedon denna gång. Lite rodnad har han på de platser där han fick sprutorna, men det verkar inte som att han har ont där.
Vi växer på bra och väger 8,505 kg och är 69cm lång
 
Efter BVC gick vi in en sväng på en barnaffär där jag var väldigt nära på att köpa denna "I-Walk" lära-gå-stol. Hjärtat var vaken och fick prova på att sitta i den och oj oj oj vad spännande det var. Kommer nog ändå köpa den de närmaste dagar, tror inte jag kan låta bli :)
 
Tillsammans med mami ska vi på burkmat-shopping :)
 
 
Så där ja :)
Nu har vi hemma nästan allt som är från 4-5 månader
(litar mer på semper som ni ser)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt liv ändrades den 12 december 2012 då jag födde min son. Jag visste inte ens att man kan älska så mycket. Nu lever jag mammalivet och njuter av varenda sekund som går.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela