Born 121212 - babylife.blogg.se

Älskar svart!

Publicerad 2013-06-01 02:10:49 i Allmänt (Всё подряд)

Äntligen har jag hittat tid och ork för att ta mig till en frisörstol och fIxa mitt hår. Nu har jag blivit kolsvart igen! Nu ska jag försöka underhålla det varje månad så att färgen inte försvinner och blir tråkigt igen.
Jag börjar komma tillbaka till mitt gamla jag sakta men säkert och inte bara utseendemässigt men även mentalt.  Inte konstigt egentligen,  för snart fyller mitt lilla hjärta 6 månader!  Tiden har gått så snabbt och jag kommer nog aldrig bli exakt den jag var innan, men jag måste erkänna att jag är väldigt glad för det faktiskt. Just eftersom jag tycker att jag har blivit en bättre version av mig så att säga.  Smartare, med rätt prioriteringar och bättre värderingar. Jag gillar mitt nya jag ännu bättre.  Jag tackar min son som har gjort mig till en ny människa.
 
Och hos frisören. ..
 
 
 
När jag väl satt där och njöt av skvallertidningar, som man bara kan göra på hårsalonger, har jag hittat horoskop till juni
 
Jag är född den 22a december och mitt stjärntecken varierar mellan skytt och stenbock i olika tidningar,  därför brukar jag alltid läsa båda. Måsta säga att jag blev lite förvånad över hur pass mycket de bägge stämde in på mig nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt liv ändrades den 12 december 2012 då jag födde min son. Jag visste inte ens att man kan älska så mycket. Nu lever jag mammalivet och njuter av varenda sekund som går.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela