Born 121212 - babylife.blogg.se

Yantramatta

Publicerad 2013-06-02 01:15:54 i Allmänt (Всё подряд)

Min räddare i nöden!
 
Jag vet inte hur jag skulle kunna klara mig utan den. Sover minst ett par timmar på den varje natt och det hjälper min rygg så otroligt mycket.  Även när jag var gravid har jag använt den varje dag mot ryggvärk. När jag lägger mig på den på natten har jag oftast så pass ont i ryggen att det är till och med skönt att lägga sig på den och somna i lugn och ro.  Det är helt andra bullar när jag vaknar sen ett par timmar senare haha, ryggvärk är borta, men nålar sitter nästan fast i mig och det gör ont att komma upp från den.  Däremot när jag väl lyckas komma upp är jag som en ny människa,  stark, pigg och redo för nya utmaningar :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt liv ändrades den 12 december 2012 då jag födde min son. Jag visste inte ens att man kan älska så mycket. Nu lever jag mammalivet och njuter av varenda sekund som går.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela